Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
04.01.2017 20:50 - Бъги борд - благодаря на Господ за това изобретение
Автор: lenny80 Категория: Лайфстайл   
Прочетен: 909 Коментари: 0 Гласове:
0



Бъги борда – благодаря на Господ за това изобретение

 Аз не съм от типа  майки които излизат за час навън – аз съм от онази особена порода,която обича да излезе сутринта и да се прибере вечерта. Истината обаче е че е изключително трудно това да случи , когато освен за новороденото си бебе се грижиш и  24/7 за едно 3 Ѕ годишно хлапенце. Колкото и да е тренирано тригодишното ви дете едва ли ще успее да насмогне на километрите, които може да измине един възрастен. Когато бях поставена пред дилемата  как да не съм закотвена на две преки от дома си и едновременно с това да осигуря на сина си необходимият му комфорт на помощ ми дойде бъги борд седалката. Когато говорим за бъги борд важно е да разграничим двата основни типа – това са обикновен бъги борд и бъги борд със седалка. За мен първият тип бъди борд е подходящ за по-голями деца и за по-кратки разстояния – най- подходящи цена качество от този тип според мен са на ABC DESIGN http://www.hippoland.net/primi-sogni-bord-za-kolichka-basic-82987 и BEBE CONFORD http://www.simonovi-bgshop.com/tsetska/catalog/product_info.php/manufacturers_id/207/products_id/65901

За мен по-подходящ се оказа вторият тип – бъги борд седалка. В дългото си проучване и търсене аз установих че за 3 годишно дете има два вида подходящи бъги борд седалки , които са лесни за монтаж, до голяма степен универсални и най-важното комфортни за детето. За съжеление в своето търсене аз не открих в България вносител на тези два типа, така че ако се спрете на тях ще се  наложи да намерите вариант да ги закупите от чужбина. Първият вариант е бъги борд седалката на LITAF http://www.litaf.com/site_pages/Product.aspx?id=32 , a вторият вариант е на KID SIT http://www.jubilane.ch/en/baby-stroller-car-buggyboards-kid-sit-seat-board-adaptor-set-p-6831.html#.WG1Az31p6Xk . Аз успях да се сдобия след множество перипети със седалката на KID SIT и вече две години тя ми е неотменен помощник. С тази седалка сме изминали десетки километри- маневрена, лека и удобна . До такава степен е комфортна , че синът ми дори е спал на нея . Litaf също е много добър и качествен вариант . Основната разлика между двете е в пределното тегло – за Litaf то е 22кг , а за KID SIT е 18 кг. И на двата вида бъгибордове седалката може да бъде махната и той да се превърне при необходимост в обикновен бъги борд.

 




Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: lenny80
Категория: Лайфстайл
Прочетен: 4517
Постинги: 9
Коментари: 0
Гласове: 3
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930